Dětská kola

VPACE MAX20 dětské kolo pod stromeček

Další ze série kol pro děti, kdy si radost dělají i (nebo možná především) tatínkové… 🙂 jinak si takovou stavbičku asi nelze vysvětlit. A víte co, já to chápu! Vlastně i já z toho měl radost! Už když jsme postupně vyskládali komponenty na stůl mi bylo jasné, že tohle je prostě pecka.

Všechny komponenty na stavbičku hezky pohromadě

Základem této stavbičky je dětský 20″ rám MAX20 německé firmy VPACE, která se specializuje na dětská kola všech možných kategorií. Však se podívejte sami www.vpace.de

Krásný a kvalitně zpracovaný rám VPACE MAX20

Další sadu komponentů zastupuje čínská karbonová produkce (vidle, řídítka, sedlo, sedlovka). Důvod je asi jasný, tedy úspora váhy a nákladů. Jakkoliv bych je běžně nedoporučil, tak tady to asi dává celkem smysl. Dnes už je kvalita docela dobrá a pro lehké dítě jde jistě o dostačující komponenty. Docela dobrá zdůrazňuji, jelikož bez pilníku a úpravy patek na vidlici by ani nešlo nasadit přední kolo…

Pěkně čistý kokpit

Kliky a pedály jsou opět z produkce VPACE. Když chcete dělat kvalitní dětská kola, tak potřebujete i odpovídající komponenty a proto je VPACE nabízí. Tedy krátké kliky s dutou osou a pěkné a lehké pedály s kratší osičkou. U převodníku stojí za zmínku narrow-wide zuby, ačkoliv kliky nejsou úplně levné, tak kvalitu mají topovou!

Super kliky VPACE včetně narrow wide zubů…

Moc se povedly kola zapletená na ráfcích WTB XC21. Kola jsou lehká a obutá do skládacích plášťů Rubena XCALIBER a to sice bez duší! No a aby toho nebylo málo, tak zadní kolo zdobí titanová kazeta Shimano XTR 🙂

ZEE přehazka nakonec sluší

Co se týče řazení, tak jde o desetirychlostní systém Shimano ZEE / XTR. Přehazka Shimano ZEE má sice velmi krátké ramínko, ale kompatibilitu s 36ti zubovou kazetou zajistila redukce GOATLINK od americké firmy Wolf Tooth. No a funguje to velmi dobře, takže proč ne.

140 mm kotouč a ultralite upínáky bez páčky

Jak asi podle obrázků tušíte, část komponentů použitá na stavbu jsou bazarovky, respektive to co zbylo doma. Tím jsou i brzdy Avid Elixir a co vám budu nalhávat, bazarovky od Avidu nevidíme v servisu rádi… Nicméně fungují dobře, takže proč ne. Ještě doplním kotouče, vzadu 140 mm a vepředu 160 mm (bohužel vidle je takto udělaná, takže tam 140 mm nedostaneme, ikdyž výkonově by to stačilo v pohodě).

Čistý kokpit

Jo a ještě než začnete volat sociálku tak vězte, že sedlo se bude ještě upravovat. Respektive karbonová skořepina zůstane, ale změní se její tvar a proběhne i hand made polstrování 🙂 ale to už si zákazník doladí sám…

Sedlovka + sedlo China karbon

No a co nakonec…? Tak třeba váha, tak je více než krásných 6,7 kg. A cena…? 🙂

Krasavec na hřišti

A kdyby jste svému háděti chtěli dopřát pěkný a originální kolo, tak mi klidně napište a něco vymyslíme!

Časosběr ze stavby VPACE MAX20
Share :
RB KID 27.5 custom
RB KID 27.5
29. 10. 2018